lördag 23 oktober 2010

Ny design, morgonspinning och väderskillnader

Gomorron!

Hoppas ni tycker nya designen blev bra, den ska finputsas lite till innan den är kanon :)

Nu ska jag iväg och köra morgonspinning, kommer få sällskap där av Frida och Natta vilket gjorde det lite lättare att pallra sig iväg.. Men det är stelt som tusan här, kan beskriva gårdagens gympass efter dagens träning, ett riktigt bra var det! =)

Igår kväll ringde mamma från Valencia, de är där och hälsar på syrran som pluggar där. Hon berättade att de strosade runt och var på väg hem i 19-graders värme halv 11 på kvällen. Då berättade jag att jag var hos Jeppe och var på väg hem i 10 minusgrader.. :S Skillnad - jupp!

Nä, nu ska jag packa ihop mig! Pluggdag väntar efter träningen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar