måndag 25 oktober 2010

Nu jävlar ska jag slåss!

Gaaah, jag är så trött på det här så jag skulle kunna spy på direkten. Här och nu och till och med på mina ben som ligger rakt framför mig! Så trött är jag på eländet! Har pluggat in mig totalt, höjt volymen på Spotify och spelat Mr Brightside inte mindre än 7 gånger i rad. Det hjälpte litegrann.

Nu drar jag till gymmet och slåss. Eller ja, boxar på Jeppe :P Hon kommer få så mkt stryk för nu ska tentafrustrationen ut! Vågar tro på samma kontring då hon säkert lär va lika less som jag :P

Läste Ellas blogg idag och såg att hon hade kört ett 1000-hoppspass häromdagen. Det gjorde mig nyfiken och inspirerad. Vad det går ut på? Gör 1000 hopp hur du vill och så får du sluta först när du är klar. Bit av kaka.

Nä, nu jävlar smäller det!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar