söndag 3 oktober 2010

Snabbstädare och gym

Jag tror jag kan vara den snabbaste städaren i hela världen. När jag väl får tummen ur vill säga.. Så nu är lägenheten skinande ren :)

Efter städning gick jag sjön runt och på vägen hem stannade jag till på gymmet och körde lite lätt det jag kände för. Det blev knäböj, höftlyft på med. boll, explosiva utfall med stång, skull crushers, lats, chins, fjärilen och så lite avslutande mage. Körde inte stenhårt men kommer stappla rejält imorn efter utfallen, de brände rejält redan efter ett par-tre reps, det krävdes en del jävlar-anamma då jag körde set med 15 reps.. :S

Imorn är det grupp 2 som har metodövningar så vi i grupp ett har ledig morgon :) Eller ja, vi har självstudier som vi allihopa gör så bra så :P

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar