söndag 10 oktober 2010

Gomorron gomorron :)

Jossan är trött men inte ett dugg bakis magiskt nog, tack för den!

Det var en mkt fin kväll igår :) Vi började hos Jeppe med lite mat och förfest, sen drog vi till Jakob för en übersnabb liten förfest, sen drog vi till Mia och Emelie för ytterligare förfest och sen drog vi till Lisa för den kortaste lilla förfesten av dem alla. Och sen blev det STUK! :) Jag hade jättekul verkligen, träffade hur mkt folk som helst, både nytt och gammalt folk och tiden bara flög iväg :) Kvällen avslutades med mackor på Julle och efter det var kvällen komplett :)

Det lite trista med kvällen var att min Midori-flarra gick i tusen bitar och att Midorin flöt ut på asfalten som nån sorts grön liten flod.. Hade den i min väska och så flög den ut när jag svängde upp väskan på axeln.. Kasst.. :( Och så fick jag min drink i ansiktet när jag cyklade, helt och hållet självförvållat men inte mer ok för det. Tips från coachen; ingen alkoholhaltig dryck i ögat, det svider.. :S

Idag är det plugg som gäller, har suttit ett tag nu och kommer sitta många timmar till... Snart är det bara två veckor kvar till tenta vilket är fånigt kort tid kvar.. :S Får se vad kvällen bjuder på, är lite inne på att gymma så jag laddar upp med proteiner och vatten i stora mängder :) Gjorde en alternativ tacopaj nu på morgonen och den har sjukt högt proteinvärde! Gjorde degen på kesella och dinkelmjöl och fyllde den med köttfärs, bönor och krossade tomater, helt klart ok även om degen inte är som vanlig deg :)

Nä, nu ska jag plugga vidare :) Spotify kommer rulla på hög, hög volym hela dagen! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar