fredag 22 oktober 2010

---

Hade det varit föreläsning idag har jag stängt av totalt och legat kvar i sängen och bara somnat om. Det är inte många dagar jag känner så. Idag är en sådan. Hade ställt klockan lagom att gå upp till Fridas spinning imorse men tvekade inte en sekund att ställa om klockan när den ringde då. Jag var nära att göra så när den ringde nu också. Det blir hemmaplugg idag. No doubt. Ska dra på mig ett par mjukisbrallor och en mössa, grabba ett kollegieblock och en penna och gå till metodövningen och be till högre makter att den tar slut snabbt... :S

Ikväll blir det träning. Skallen ville verkligen träna men kroppen sa tok-nej. Istället hade jag jättemysig kväll med Nicole :) Vi promenixade ner till vattnet och så stannade vi till på Slemmis på vägen hem. Sen slappade vi i min säng och hade morötter, blomkål och dipp, mums! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar