torsdag 28 oktober 2010

4 days to go!

Hepp hepp! Plugga plugga! Kötta kötta! På tal om kötta läste jag tidigare idag följande på en blogg; "Kötta är ett sånt där ord man säger när man om man är i typ 15-18-årsåldern och försöker verka cool, har jag förstått".

Sitter med diagnoserna, förmiddagen var bra på det sätt att vi slapp journaluppgiften tillfälligt pga totalt missförstånd och negativ då vi inte slipper den totalt utan kommer få den i nästa lp. men då ska det tydligen vara betydligt lägre tempo så jag tycker det känns väldigt bra!

Ikväll kan det mkt väl bli zumba följt av gym. Skulle kört gym överkropp igår efter spinningen men hade så pass ont i magen under spinningen att jag efteråt var glad att jag klarade av hela det passet... Isf blir det axlar, lats, stående skivstångsrodd, triceps, lutande hantelpress och avslutande mage. Nu har jag skrivit det så då blir det :P

Nä, back to buisness. Jag har inget liv för tillfället och kommer befinna mig i eländet till på måndag kl 10. Då är det över oavsett om det blir godkänt eller inte! Iaf för tillfället och det nöjer jag mig med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar