lördag 2 oktober 2010

Nej, det är ingen rolig led...

Det är inte ens en kulled utan bara en skittrist gångjärnsled... Vi snackar fotleden och att jag typ håller på att dö av tristess.. Har redan nickat till ett par gånger, det funkar inte helt optimalt att ligga i sängen och tentaplugga men jag kände att det fick vara ok idag :)

Snart ska jag iaf koka ihop nåt till middag, vet inte vad men det lär bli nåt ätbart.. Efter det blir det prommis runt sjön, vilka som hakar på är en bättre fråga, Jeppe vet jag iaf :)

Tidigare idag traskade jag till Storheden och sen rullade Jeppe och Lisa dit med bilen och vi storhandlade både mat och alkoholhaltiga drycker inför kommande veckas "halv åtta lule edition" samt kommande 2 helgers festande :) Min meny är spikad och förrätten testade jag att laga tidigare idag med ett alldeles fantastiskt resultat! Hade aldrig ätit det tidigare men jävlar vad gott det var! :) Visst ja, köpte ett par bruna vintagestövlar på Myrorna för en hundring som definitvit kommer användas flitigt i höst :)

Ikväll väntar filmkväll hos Vx2 :)

Puss!

1 kommentar: