onsdag 17 mars 2010

2 dagar till domedagen

Japp, då var vi nere på mindre än 48 timmar kvar till tenta. Motivationen ligger på noll, max. Känns på nåt sätt som att mycket ändå sitter och att det här nog ska kunna gå bra. Dock gillar jag inte den känslan då den leder till att jag få för mig att jag inte behöver plugga mer och därför inte gör det ;-)

Nä, får nog försöka skärpa mig och ta tag i det här nu! Har redan vart i skolan en timme och inte gjort något vettigt än.. Eller jo, käkat medhavd frukost - pannkakor med kiwi, mums!

Tror inte det blir träning idag, är ruggigt stel i kroppen och har ont i ryggen. Känner av låren efter träningen igår. Det blev liniment på baksida lår och på ryggen i morse för att få bort lite smärta. Min lägenhet luktar därefter :P

Nä, 46,5 timmar kvar, nu kör jag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar