söndag 28 mars 2010

Kass uppdatering...

... jag vet.. Kan skylla det lite på att jag sov till halv ett sommartid idag, ruggigt skönt och välbehövligt! Gårdagskvällen var kanoners, riktigt lyckat! :)

Idag har jag bara degat, legat i sängen och kollat "Baby Borrowers" på Youtube och handboll, Guif-Skövde.. Sen rullade jag bortåt gymmet där jag nog råkade dra på mig ryggskott.. Gjorde fria knäböj och det smällde till och låste sig rätt rejält i ländryggen.. :( Så nu är det ganska begränsat med rörelse för min del.. :( Efter gymmet blev det film hos Nicole :) Kass film, trevligt sällskap!

Imorgon drar plugget igång lite lätt med kursintro i sjukdomslärakursen numero due. Vi ska läsa geriatrik, vårdhygien, psykiatri, neurologi, barnneurologi och neuropsykologi.. Rena grekiskan om ni frågar mig :P

Det roligaste med dagen var Bajens utklassningsseger mot Sävehof (34-24) vilket innebär att slutsspelsserien fortfarande lever! :D

Nä, nu ska det sovas!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar