onsdag 24 mars 2010

Det är över...

...iaf för den här gången! Tentan är gjord och nu väntar 6 lediga dagar innan det är dags för föreläsningar igen..

Tentan var absolut ingen lek, rikitgt klurig.. :S Är helt säker på att jag klarade reumatologin men de andra 3 delarna kan har gått hur som, speciellt handkirurgin som var riktigt jobbig.. Men men, blir det en omtenta får jag ta det då i maj. Det positiva är att det är hela två veckor mellan omtentan och den ordinarie tentan, det är det lilla ljuset jag ser just nu :P

De här dagarna ska jag bara vara, inte göra något annat än vad jag vill göra.. Eller ja, städa och tvätta visst.. Men förutom det, nä, ingenting. Jag ska träna en massa rörlighet för att få min rygg att må bättre (nästa sjukgymnasttid på måndag), jag ska läsa nåt annat än kurslitteratur, jag ska kolla tv och bara njuta :)

Nä, nu börjar ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar