måndag 1 mars 2010

Afrofrälst, igen!

Halloj!

Nyss hemkommen från ett afro-pass på STIL och idag kom jag verkligen på igen varför jag tyckte om det så mycket när jag körde det en hel del i Stockholm tidigare. Att bara få släppa loss totalt och bara le i en timme, underbart! Det kommer definitivt blir mer av det i fortsättningen, måste försöka komma igång med träning jag verkligen mår bra av och tycker om! =)

Lektionen i utvecklingspsykologi var väl ingen höjdare.. I stort sett bara en sammanfattning av det föreläsningen handlade om.. Tror det hade vart lättare att hänga med om jag hade läst mer om det innan, men nu blev det som det blev =)

Roligare under lektionen var dock vår sidosysselsättning; alfapet på nätet på betapet.se. Galet kul! Körde det en hel del mot morsan tidigare men nu var det lång tid sen! Underbart!

Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen och sova gott, gott, gott! Imorn blir det plugg/camping i bibblan, likt varje dag de närmaste tre veckorna framåt.. :S Gaaah!

Natti! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar