tisdag 2 mars 2010

Halv åtta hos mig - Luleversion

Gomorron!

Ja, ni kan ju gissa vart jag sitter så det är ingenting att ens nämna i bloggen, tycker det varit alldelels för mkt skrivet om det redan.. Men för er som inte vet kan jag ju viska... bibblan...

Imorgon händer dock något roligt! Jag, Sofia och Nicole har inspirerats av TV4:s halv åtta hos mig (19.30 må-to) och ska köra vår egen lilla version! Dock utan förrätt och tyvärr utan de 15 000 kr i prispotten som TV4 kör med.. Fjantigt med en sån materiell vinst, vi kör med ära och applåder ;-) Jag inleder imorgon, sen kör Jeppsson på torsdag och Nicole avslutar med middag på söndag! =) Vad jag ska bjuda på kan jag inte skriva här då de båda två läser min blogg, lägger ut det på torsdag istället!

Imorgon ska jag även göra en uppföljning på köldtestet jag gjorde nån gång innan jul för att mäta hur snabbt fingrarna får tillbaka värme efter att man haft dem i 13-gradigt vatten i 30 sekunder.. Ska bli kul att se om de utvecklat testet ytterligare och jämföra med förra testet =) Dock var det många av mina fingrar som inte värmdes upp lika snabbt som de andra vilket var lite jobbigt då jag fick gå med kalla fingrar ett bra tag :P

Nä, nu ska jag gå tillbaks till pluggbubblan, har seminarium i psykiska kriser och krishantering på torsdag så ska förbereda mig så gott det går inför det =)

Skriver mer ikväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar