måndag 29 mars 2010

Ovärd kursintro

Ja, Jeppsson, du kan jubla :P För nix, ingen värd kursintro nu på morgonen för 5 öre.. Höll på i typ 20 min och gick egentligen bara igenom studiehandledningen och den känns det ju som att man kan läsa själv faktiskt.. :S Det enda vettiga var veckans första skratt orsakat av en liten snöskottarkille som susade förbi utanför fönstret. Eller susade var väl fel ord, pulsade genom midjehög snö kanske jag snarare ska säga.. :P Aja, fick iaf träffa Lisa en sista gång innan hon drar hemåt solstaden senare ikväll :)

Har fått schemat utskrivet iaf så nu är det lite mer struktur i vardagen. Imorgon blir det kursintro i hälsopromotion 8.15-9-45 och sen har jobbig lucka fram till 13.. :S Har vart ett jäkla tjafs med schemaändringar hit och dit (var det på universitetet vi pluggade nu igen?!) så till slut beslöt de sig för att behålla schemat så för att slippa vidare tjafs.. så hej hej håltimme..

Ska iväg till gymmet nu, och nej alla underbara människor som vill mig väl men som tjatar något helt otroligt om att jag ska ta det lugnt, jag ska INTE tokträna.. Jag ska traska i lugn och sansad takt nån timme för att hålla igång. Vi läste om ryggen på ortopedin i förra kursen och där fick jag så fint lära mig att för bästa läkning av ett stycke ryggskott såska man hålla igång :) Ikväll blir det sjukgymnasten också vilket känns extremt vältajmat!

Nä, nu blir det tidig lunch och sen rullar jag iväg! Det är en salig blandning av alla de rester jag hade i kylen, en fjärdedels bit lasagne, lite spaghetti med pesto och så lite grekisk sallad vid sidan av, mumma!
Hare!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar