måndag 22 mars 2010

Lite trasig

Halloj!

Ja, dåp var det bara en pluggdag kvar denna läsperiod, tenta på onsdag! Tycker det börjar kännas helt okej nu, orkar hur som inte ha panik.. Det får gå som det går..

Var hos sjukgymnast idag för min onda rygg och fick reda på att den var sämre än jag hade trott själv. Stel visste jag absolut att jag var men att det var såhär illa kunde jag inte tro.. Fick ligga på värmekuddar med ström till ryggen i 20 minuter och sen knäckte sjukgymnasten ut ryggen lite grann. Oh, vad det inte va skönt.. :S Men efteråt var rörligheten redan lite bättre.. Ska käka ipren när jag har ont och så har jag fått en rörelseträningsövning att göra. Ska tillbaks på onsdag efter tentan och få mer värme och ström och lite fler övningar.. :)

Nu ska jag kolla klart på Spårlöst och sen blir det mycket, mycket sömn. Imorn kör vi slutspurten av pluggandet! Och så spinning på kvällen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar