tisdag 16 mars 2010

Träningsklar!

Tjoho!

Ojoj, vilket liv man lever.. Gick till plugget vid 9 i morse och kom hem nu.. :S Tenta"plugg" fram till halv sju och efter det gick jag direkt till gymmet och gick på en dansaerobics. Rätt bra pass faktiskt, lite annorlunda tänk. Mer tank än aerobics, åt jazz-modernt-hållet.. Mycket annorlunda rörelser och en hel del smällar på knäna då vi var nere och krälade på golvet en del ;-) Kul iaf!
Efter det kollade jag 112 - på liv och död medan jag traskade i uppförsbacke på löpbandet.

Nu hittade jag Top Chef på TV, blir att slötitta på det och sen somna hyfsat tidigt.. :)

Visst ja, jag blir kvar i Lule över påsk. Blir förmodligen hemfärd 20-25 april istället, iaf om de inte slänger in några föreläsningar där. Känner att det inte var så länge sen jag var hemma och jag känner inte förtillfället för att flänga hit och dit bara för ett par dar.. Kommer istället vakta Jimmys och Lindas små varelser här uppe, två marsvin och två gerbiler :)

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar