torsdag 25 mars 2010

Ledighet

Ledig.. Vad gör man när man är ledig?

Det känns helt sjukt att man inte kommer på något vettigt att göra.. En del av mig tycker det är trist, den delen av mig som är überaktiv och bara vill ha 7000 bollar i luften hela tiden. En annan del av mig tycker det är läskigt skönt, att bara vara, att bara göra ingenting. Att inte plocka på mig fler saker.

Solen lyser lite grann men är täckt bakom ett tjockt lager moln. Känner inte riktig för att gå ut. Funtar på att gå och köra en spinningklass ikväll. För att släppa alla tankar. För att iaf tänka tanken att de flyger ut i svettdropparna. Instängda, massa tankar i varje droppe. Det blir spinning. Har dock en träningsvärk i benen som är svår att beskriva. Min enda tröst är att jag vet om att Jeppsson har minst lika ont ;-)

Hon åkte hemåt Götet för två timmar sen ungefär, saknar henne redan, hade behövt henne nu. Men hon lovade att om jag ringer så skulle hon komma på två minuter :P Fast det gällde nog bara när vi båda två är i Lule, på Vänorts. Jetplan kanske? Mmm, studentvänligt vad gäller kostnaden :) Det blir bra.

Vi hade en übernice middag igår! Med fläskfile med brieost, stekt potatis och grönsaker : Mums! Och så tända ljus på det! Ojoj, jag ska bjuda tillbaks efter påsk och skulle vilja bjuda tillbaka dubbelt upp men det blir svårt att matcha :P

Ikväll är det handboll, Bajen-Ystad. Det blir. Det har alltid varit min glädjekälla och kommer alltid vara. Får försöka drömma mig bort till E-hallen, iaf tänka tanken att jag är där på plats. Det blir inte riktigt samma sak men det får väl duga för idag :P

Tjingos!

1 kommentar:

  1. Klart jag är där på två minuter! Jetplanet står redo på tomten :D Saknar dig med! Ringen sitter iaf fortfarande på rätt finger!! Simone <3

    SvaraRadera