torsdag 4 mars 2010

Stolt skrattattack

Morrn morrn!

Har redan gett upp tanken på att förbereda mig mer inför eftermiddagens seminarium, känner verkligen bara att det får gå som det går..

Igår lyckades jag få med mig Sofia, Nicole och Lisa till step-klassen, första gången för alla tre! Måste erkänna att de klarade det överraskande bra, är riktigt imponerad! Dock ska erkännas att jag är lite extra stolt över Sofia som är lite känd här uppe som en som har noll koordination men som ändå klarade av det med bravur! Visst, hon hittade på lite egna övningar ibland och låg alltid en halv takt efter alla andra med motiveringen att "det är medvetet, ligger jag en halv takt efter ser jag ju vad instruktören gör" :P Dock var jag riktigt orolig för henne då hon i allra första början av passet (på uppvärmningsdelen då man inte ens använder brädan) bröt ihop totalt och inte kunde ta ett steg för att hon stod och grät för att hon garvade så mycket ;-) Vart hon sedan fick fokuset ifrån, det vet nog inte ens hon :P Otroligt lyckat vart det iaf! =)

Och idag är 4:e mars vilket innebär 2-årsdagen av min knäoperation, vilket i sin tur innebär att man kan skicka in papper och foton för att förhoppningsvis få lite cash för ärren.. Skulle vara ruggigt välkommet! Så det blir att fota knäet idag, skriva på papprena som förhoppningsvis kommer idag och sen bara hålla tummarna! Och hur knäet mår? Nja.. Det behöver kanske inte nämnas.. Bättre än tummen iaf om vi ska försöka vara positiva!

Ha en grym dag!

Puss!



Midsommar i fjol

2 kommentarer:

  1. Du körde väl bilen hem nerför backen sen eller hur????

    SvaraRadera
  2. Jopp, nyktert och kontrollerat ;-) och min utbackning uppe vid bystugan med publik var imponerande :)

    SvaraRadera