tisdag 30 mars 2010

Bra dag :)

Jag har en känsla av att det här kommer bli en bra dag :) Den började med att jag hittade en tjugolapp ligga ensam i snön och frysa.. Självklart fick han hoppa in i min varma jackficka och där ligger han nu kvar i väntan på att bli använd :P

Sen traskade jag på löpband i en timme i ett jäkla tempo utan att känna något i vare sig rygg eller knä. Ryggen är nästan som vanligt nu, ska inte säga bra för det har den nog aldrig riktigt varit, men iaf något sånär som vanligt :) Kom iaf 7,5 km så tempot var rätt bra! Sen körde jag lite mage och rörelseövningar för ryggen.

Nu har jag precis lunchat, trodde jag hade köttfärs i frysen och skulle fixa matlådor igår, men det hade jag tydligen inte.. :S Så jag fiskade upp en urgammal (ja, helt sant) matlåda som jag bara fasat för att använda för att den är så gammal, men den var sinnessjukt god! Nån form av pastasås som jag slängde i lite vita bönor i imorse. Jag hade även på lite stark chilisås och riven parmesan vilket säkert gjorde sitt!

Nä, nu blir det första föreläsningen för denna lp:n, hälsopromotion it is! :) Visst ja, "A trip down memory lane I" kommer sneare i eftermiddag, hade trassel med min dator både igår kväll och imorse.. :(

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar