torsdag 11 mars 2010

Återhämtning behövdes!

Tjohoo!

Det blev noll (!) minuter plugg igår.. Kom till bibblan vid halv tio och gick vid halv två utan att ha gjort ett jota.. :S Gick hem och la mig i sängen, kollade tv och bara va. Det behövdes.

Dock får det inte bli några fler sån inge-plugg-alls-dagar, det kommer jag inte klara med tanke på att det idag är 8 dagar kvar till tenta.. Så nu är jag tillbaks i bibblan med gamla tentafrågor till psykologin utskrivna och klara att nötas och bankas in i skallen. För dit in ska dem, hur mkt tid och kraft jag än ska lägga ner på eländet!

Storhandlade gjorde vi igår också! Vi fick åka med Anna till Storheden så nu är kylen proppad med mat, redo att bli till matlådor, nån gång efter tentan ;-)

Och så fick jag ett jättefint kort av Mormor och Gunilla igår, blev jätteglad när jag fiskade upp det ur brevinkastet! Tack så jättemycket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar