måndag 29 mars 2010

Tentanarkos

Haha, idag fick jag ett tydligt bevis på att jag verkligen befunnit mig i en total tentanarkos de senaste veckorna! Jag skrev ut schemat för nya läsperioden och såg att vi tydligen ska ha två föreläsningar en dag i veckan jag hade tänkt åka hem till STHLM, en schemaändring jag inte sett tidigare.. Blev lite förvånad och besviken då jag verkligen var inställd på att åka hem då men förmodligen inte kommer kunna göra det nu.. Så jag ringer till mamma för att berätta för henne och göra henne lite besviken också. Men när jag berättar för henne att jag inte kommer kunna åka hem för att vi har föreläsningar säger hon lugnt och sansat att hon redan vet om det, jag berättade tydligen det i förra veckan?! Då frågar jag henne hur hon kan veta om det när inte ens jag vet om det och hon svarar lika lugnt och sansat att jo, det berättade du ju förra veckan.. Hjälp.. :S När man inte ens vet om saker som man berättat för andra då är tentanarkosen total.. Längtar redan till nästa, nån dryg månad kvar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar