måndag 29 mars 2010

Påskskinka - check!

haha, gissa vem som spontanköpte en påskskinka och fixade nu ikväll? Jopp, moi! Min påsk börjar likna nåt nu, bara sällskapet som saknas och de kommer på söndag! Hoppas verkligen en skinka klarar sig tills dess? :S Jo, det borde den göra, julskinkan har man ju kvar minst till nyår ;-)

Var hos sjukgymnasten tidigare ikväll och hon var inte superglad över att jag gjort nåt med min rygg, igen.. Hon trodde det var en disk som hade gått lite sönder och att innehållet (nucleus pulposus :P) buktade ut litegrann och tryckte på grejer runt om.. Fick både laser och ström idag, strömmen drog hon upp till 20 idag mot 9 förra gången, det pirrade ganska ordentligt ska erkännas, även efter att hon tagit bort de så jag trodde först inte på henne när hon sa att de var borta :P Ska till en ny sjukgymnast på torsdag och få behandling och så ska han förmodligen tejpa ryggen också, kan bli spännande ;-)

Nä, nu blir det att kolla Spårlöst och se gå och lägga sig tidigt! Kursintro i hälsopromotion 8.15 imorn bitti, dessutom med självaste Daina Dagis.. :S Gaaah, vad jag är sugen på att strunta i det.. :S

Puss!

2 kommentarer:

  1. God morgon! Vad kul med alla foton! Nu vet inte jag heller vad jag sagt till dig men berättade jag om Malin som var med sin häst till hästkiropraktorn (jo, det finns sådana!).
    Han såg att Malin hade jätteont i sin vänstra arm så hon fick sig en rejäl dos av hästlaserstrålen och efterdet HELT bra. Visst är det fantastiskt! Så leta upp en hästkiropraktor är mitt råd. Ha det bra och vila ryggen lite grann! Kramtill dig.

    SvaraRadera
  2. Haha, nä, det har du inte berättat men det låter ju himlans effektivt ju! Kanske man skulle testa ;-) Vanlig laser har jag ju testat nu men hästlaser låter lite mer effektivt :P

    SvaraRadera