tisdag 30 mars 2010

Mot gymmet

Japp, nu drar jag till gymmet för att möta upp coachen som var duktig nog att gå på kursintrot i morse, jag pallade verkligen inte.. Vet att jag hade flippat totalt på Dagis och hennes totala oförmåga att fatta beslut och komma fram till vettiga saker.. Sen har jag redan sett studiehandledningen och jag vågar gissa att det var den som gicks igenom.. Ovärt.. Jag ska inte säga något om kursen för då kommer jag säkert framstå som en som har förutfattade eningar och inte ger saker en rättvis chans.. Men jesus.. Det här kan bli det mest värdelösa vi läst sen etiken.. Förutom massagen då. Vi ska göra övningar i basal kroppskännedom 30 min/dag, 5 dagar i veckan, 3 veckor i sträck! Ojoj, no comments som sagt.. :S

Nä, nu ska jag rulla iväg. Har första föreläsningen i eftermiddag också och sen blir det middag med coach och final i mästarnas mästare. Dock spelar Bajen borta mot Sävehof ikväll också så jag ska försöka muta coachen så den matchen får visas på tv och MM på datorn ;-) Tror inte d kommer gå.. :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar