onsdag 10 mars 2010

Phösare i höst!!

Våra grymma phösare från i höstas!


Japp, det är så sant som det är sagt! Vi fick på phösarmötet igår reda på att Jag, Sofia och Lisa kommer vara phösare åt sjukgymnastklassens nollor i höst!! Bara vi tre alltså, det trodde jag aldrig.. Vi tre och typ 40 nollor! Holy crap! Galet kul kommer det bli men otroligt mycket jobb väntar, både nu innan och under nolle-p.. Vi har två till phösarmöten nu under våren och så en phösarutbildning 9-11 april som kommer bli väldigt kul! :)

Sitter i bibblan och tentapluggar idag igen, 9 dagar kvar till tenta! Orkar inte sätta igång och börja plugga än, vill inte sätta igång och börja plugga än.. Har precis börjat lyssna på Kristian Anttilas "Oceaner". Den är 20:09 lång. När den är slut börjar jag. Inte innan dess. :)

Ikväll blir det en sväng till Storheden för storhandling! Vet inte ritkigt vad det blir för nåt handlat då jag är helt säker på att jag inte kommer palla att göra storkok.. :S Inte innan tentan. Just nu görs en matlåda åt gången vilket är helt, helt värdelöst! Men allting handlar om "efter tentan" nu.. Vet inte hur många gånger man säger det per dag under en tenta-p..

Nä, tjingos!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar