söndag 21 mars 2010

Tidig morgon men härlig morgon!

Gomorron gomorron!

Trots att jag va toktrött igår lyckades jag inte sova längre än till 7 i morse.. Har alldeles för mycket saker i skallen för tillfället för att kunna sova längre :P Låg kvar i sängen till strax innan 8 och försökte somna om men det gick inte alls.. Så jag drog på mig kläder och gick ut på en morgonprommis i solen, var jättemysigt! Och alldeles för längesen jag gjorde det senast.. Tog med mig kameran också och fotade lite, kan lägga in några av bilderna här på bloggen senare idag :)

Nu sitter jag med tjejerna i skolan och tentapluggar inför onsdagen.. Jag har insett för lång tid sen att jag inte har något liv men nu börjar jag tröttna på allvar.. :S Aja, 3 dar kvar och sen är det över!!

Ikväll blir det gym, det ska köttas ben kan jag skvallra om.. Den forna knäböjsformen känns mycket, mycket avlägsen..
Nä, nu blir det ortopedi och skolioser! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar