lördag 20 mars 2010

Seg dag...

Hola amigos!

Har en überseg bakisdag, vinet från igår märks kan man väl lugnt säga.. Är trött, grinig och huvudet börjar kännas av.. Trist då är att man inte får ha den sega bakisdagen man hade velat ha och behövt. Nix, det är tentaplugg som gäller nu igen.

Jag och Jeppsson gick igenom reumatologin igår och idag har vi suttit med lungmedicin och även börjat så smått med handkirurgin vilket är min absoluta hatdel för tillfället.. Vår lärare har inte skrivit någon gammal tenta vilket gör det väldigt svårt att plugga på det då man inte vet hur tentafrågorna kommer vara uppbyggda.

Är toktrött på pluggandet just nu, vill bara aha en paus.. Visst, nya kurserna börjar efter påsk och det har jag inget emot, men vill bara ha ett par dar att andas och vila.. :S Blir ingen hemresa för mig i påsk, dock kommer farmor och systeryster hit upp på påskdagen och stannar till 6:e :)

Snart joinar Nicole och Lisa oss för lite lördagsmys och rabarberpajsbak, det bli nice!

Och så måste jag i alla fall nämna att jag är ruggigt avis på mor aka Mr Asa som idag tog sitt pick och pack och stack till Portugallien för en tre veckors lång träningsresa.. Ska försöka telepatera mig dit i tankarna - sol, värme, träning, god mat.. Gaaah!

Nä, handkirugrgi var det ja! Har iaf en pajad volar platta i tummen som jag är lite expert på. Man kan ju alltid hoppas på en fråga om det skrället.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar