tisdag 9 mars 2010

Ny dag, nya möjligheter

Gomorron, gomorron!

Igår var en väldigt, väldigt jobbig dag av många olika anledningar. Det enda jag kunde tänka på under dagen var att jag ville gå och lägga mig så att dagen tog slut och jag skulle få börja på morgondagen så snabbt som möjligt.

Satt i bibblan till halv sju och sen gick jag till gymmet och körde ett afro-pass. Inte lika kul att köra när man inte är på humör men skönt att bara gå in i sig själv totalt och bara släppa ut allt, allt, allt..

Efter det gick jag hem till Vx2+Jeppsson och kollade film. Elller ja, kollade film var väl att ljuga.. Sov mig igenom film :) Pianisten var det iaf och den första halvtimmen, eller vad jag nu lyckades hålla mig vaken, var väldigt bra! Och Adrien Brody är en läskigt bra skådis! Han spelar i Darjeeling Limitid jag skrev om på bloggen för inte så länge sen, måste verkligen se den snart igen! :)

Nä, som sagt var är idag en annan dag, en ny dag och definitivt en bättre dag! Iofs tillbaks i bibblan och ska sitta här tills jag ska på ett möte kl 19.. Men känslan är bättre och det är allt jag bryr mig om! 10 dagar kvar till tenta och jag har panik. Men orkar inte bry mig. Orkar bara bry mig om att jag mår bra. Har lärt mig att jag förtjänar att må bra och att det faktiskt är det viktigaste. Omtentor finns, dagar och timmar kommer inte tillbaka. Jag har sabbat alldeles för många. Inte några fler. Jag är här och gör det här för mig själv och för dig. "Dig" tror jag bara att jag vet vem det är, men hoppas verkligen att "dig" själv vet vem det är. Period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar