onsdag 31 mars 2010

Påsklov!

Wohoo!! Nu har jag verkligen påsklov, det känns! Du är det dags att bara ta det lugnt och göra massa saker som man inte har tid att göra i vanliga fall :P För ta det helt lugnt, det tänker jag inte göra.. Började morgonen med att göra slicea upp min fransyska jag haft i frysen, la den på tining igår :) Den ligger nu i kastrull med en hel gul lök, lagerblad och buljong och ska så småningom bli till en god kalops, mums! Senare idag ska jag även göra köttbullar till påsk och så kycklingwok som matlådor!

Gårdagskvällen var kanon, jag och Nicole lagade ruggigt god mat; ugnsstekta rotsaker och kyckling stekt i vitlök, sweet chili och grillkrydda :)

Det blir spinning för mig ikväll, ska köra Kims pass för efter idag är det lite påskuppehåll på det passet.. Innan dess ska jag nog ha hunnit tvätta också! Och så ska jag til Jimmy och Lindas lägenhet och mata och vara lite social med råttorna och svinen! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar