lördag 13 mars 2010

Spinning och schlager

Halloj folket!

hur mår ni där ute i stugorna?

Här rullar allt på som vanligt med plugg.. Helg? Nää.. Inte så här 6 dagar innan första tentan och 11 dagar innan andra tentan..

Jag, Sofia och Lisa var på spinning nu på morgonen och jag har inte kört det sen jag var i STHLM kring jul/nyår. Det kändes kan jag ju lova.. Sen blev det ju inte lättare då spinningssalen ¨ligger dirket i solljuset (ja, ni läste rätt, vi har sol!!), det blev fan som ett växthus! Så svetten rann ordentligt kan man ju lugnt säga! Skönt att träna på morgonen iaf så man har det avklarat!

Ikväll blir det schalgerkväll hemma hos mig med lite folk från klassen, ska bli nice! Vet dock inte om det finns något att heja på, känns lite grann som pest eller kolera. Eller som en kille sms:ade in till "Hallå P3" igår; "Melodifestivalen är som en trafikolycka - tragiskt men man kan inte låta bli att titta". Tycker det var en ganska klcokren beskrivning!

Nä, nu ska jag försöka banka in lite mer psykologi i skallen, 11 dagars elände kvar och sen är det avklarat! Lär iofs få omtenta på ett par delar i nästa kurs men så länge jag undviker det i psykologin är jag mucho mucho nöjd!

Hare!

Puss!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar