lördag 27 mars 2010

Huslig lördag

Gomorron gomorron!

Lyckades sova till halv tio idag, skönt! Dock innebar det att jag missade spinningen imorse.. :( Kanske var lika bra då jag fortfarande stapplar fram av stelhet..

Har vart riktigt huslig nu på morgonen istället :) Gjorde köttbullar med fetaost som jag antingen funderar på att äta nu i dagarna eller så spara till påsken då farmor och syster kommer hit upp. Får se, om jag väljer det sistnämnda måste jag nog göra en till omgång då det ska ätas mycket, mycket köttbullar under påsken :) Funderar på vad jag mer ska ha för mat då, köttbullar, ägg och sill är det enda jag lyckats komma på.. Och så nåt gott, egenbakat bröd :) Kanske kassler istället för påskskinka :P

Har även bakat bröd nu på morgonen till kvällen knytis hos Mia och Emelie :) Det blev rågbaguetter med rosmarin, mums! Lyckades dock klanta mig och grabba tag i en tokvarm plåt så pekfingret mår inte kanon.. :(

Nä, nu ska jag pensla bröden!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar