tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Tyckte rubriken funkade bra som en påminnelse till mig om vilken dag det egentligen är.. Känns som att alla dagarna bara smälter samman när man bara sitter och pluggar hel dagarna..

Hur som, nyss hemkommen från Sofia, vi teamade på middag och gjorde en ytterst lyckad tacopaj (köttfärspaj med en hel del krydda på/i) =) Mumsigt! Efter det tittade vi på Dating in the dark som hade premiär ikväll. Det var 3 tjejer och 3 killar som skulle dejta i ett kolsvart rum och lära känna varandra bara genom personlighet. Var längesen jag garvade så mycket, både jag och Jeppsson låg och kluckade av skratt ;-) Ni måste kolla det på webben! Patetiskt men ack så kul! :P

Dagen har förövrigt varit blåsig, galet blåsig! Jag citerar min kära fröken Jeppsson; "Det snöar och blåser vilket medför att snön inte enbart kommer uppifrån utan även underifrån, bakifrån, snett framifrån, från sidan, rakt framifrån. Ja du vet... Hopplöst!" Ja, blåsigt var ordet! Dock inte mer än typ 10 minus vilket man är ruggigt tacksam för, annars hade man stannat inne hela dan!

Imorn blir det plugg/camping i bibblan igen och sen träning på kvällen, antingen step eller spinning, var ett tag sen jag spinnade! =)

Nä, nu blir det borsta gaddarna, krypa till kojs och slötitta American Idol och sen somna in =)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar