måndag 1 mars 2010

Utvecklingspsykologi för hela slanten

Gomorron gomorron!

Sitter i bibblan med Lisa, Sofia och Anna och förbereder mig inför eftermiddagens lektion i utvecklingspsykologi.. Vi har fått ett fall som vi ska kunna koppla till en massa olika utvecklingsteorier och kunna peka på skillnader och likheter och gud vet jag... Gaaah.. Värdelöst!
Tror iaf att lektionen i eftermiddag kan vara vettig inför tentan som närmar sig med stormsteg..

Ska i dagarna försöka börja min jakt på lite cash för mina ärr på knäet efter min operation.. 4:e mars har det gått två år vilket innebär att det är fritt fram att ansöka om pesetas =)
Så det ska fotas i eftermiddag och skicka in blanketter och foton och sen är det bara att hålla tummarna =)

Nä, nu ska jag jobba på ett tag till och sen blir det lunch! =)

Ha en grym dag!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar