fredag 25 juni 2010

5 done, 22 more to go!

Japp, första midsommarjobbdagen avklarad, mkt mkt soft dag med trötta gamlingar, god middag och så jordgubbstårta på det :) Dessutom däckade Bengt redan vid halv sju så larmet låg tyst och snällt i fickan resten av kvällen :P Blev dessutom kallad "duktig och snygg anställd" idag av en boendes anhörig, kan man tacka för det? Det gjorde jag hur som, var inne i en liten svacka då så det var vältajmat och välkommet :P

Imorgon blir det till att stiga upp vid 5 och jobba till 20.. :S Jobbar på ny avdelning första halvan av dagen, känns lite jobbigt när jag äntligen börjar lära mig mina gamlingar och hur de fungerar men det ska tydligen vara den "lättare" avdelningen av de två, bara en som är rullstolsburen till skillnad mot vår avdelning då det bara är en som inte är rullstolsburen.

Hoppas alla haft en grym midsommar! Pratade med mor min på väg hem från jobbet och fick höra hela tjocka släkten spela gitarr och sjunga, gav en liten midsommarkänsla iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar