måndag 14 juni 2010

En helg full me cash!

Wohoo, Jossan är glad! Min driftledare ringde mig precis ang jobbtider i veckan.. Förmodligen hade hon inget förrän på torsdag vilket egentligen inte gör sådär jättemkt om jag ska vara ärlig, börjar gilla det här med att vara ledig ;-)

Fick 13-20 på fredag och 16-21 på lördag och söndag och dessutom kommer med största sannolikhet lördagen eller söndagen bli heldag från 7-21. Om jag får en heldag kommer helgens (med fredagen inräknad då) summa summarum hamna på drygt 3000 spänn! Iofs försvinner lite skatt på det men hallå! 3000 spänn för 3 dagars jobb där många timmar är kvällstimmar vilket brukar innebära väldigt mkt lugn och ro :)

Idag blir en fotodag i dubbel bemärkelse! Först ska jag ut och fota och efter det ska jag gå och kolla på kameror :)

Och ikväll blir det dansklass, antingen Willes eller Roberts. Får se om man får plats på Roberts, isf blir det nog den :) Och efter det Italien-Paraguay, forza azzurri!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar