lördag 26 juni 2010

På bloggfronten intet nytt...

Nä, det finns tyvärr inget roligt att skriva om för mitt liv just nu handlar bara om jobb tyvärr.. Jobbade 7-20 idag och det var ingen höjdare på något sätt förutom pengarna som tjänades. 200 spänn i timmen, tack för den! Jobbade med Hellal på förmiddagen och hade Mohamed och Karim en trappa upp och jag kan bara säga att det gör så sjukt stor skillnad vilka man jobbar med! Har haft riktigt kul och det är väldigt stor skillnad i effektivitet bland kollegor..

Dagens citat kom från Lena.. Vi hade fika och pratade om "den gamla goda tiden" och kom in på ämnet första kyssen. Birgit nöjde sig med att berätta att hennes första kyss var bra, Aina påstod att hon inte kom ihåg sin första och Lena slog till med; "min första kyss gjorde att jag nästan trilla' av pinn". Underbar är hon Lena, behöver nog inte säga att vi skratta gott ett bra tag :)

Imorgon väntar jobb 8-16 och efter det ska jag träffa Andrea. La familia kommer hem från midsommarfirande också så det lär bli att kolla fotboll med dem på kvällen om jag inte har somnat innan dess.

8 timmar jobb kvar och sen en dag ledigt! Du är efterlängtad dagen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar