söndag 27 juni 2010

Avliden...

Gaah vad trött jag är.. Vill se Argentina-Mexico men tvivlar starkt på att jag kommer hålla mig vaken tills dess, sitter och nickar till hela tiden. Somnade som en stock på tuben på väg från jobbet och vaknade när vi åkte in mot Telefonplan. Skulle möta Andrea vid Hornstull för en prommis i solen och för er som inte är från STHLM kan jag tala om att det är 3 stationer för sent ;-) Så det var bara att byta tåg och åka tillbaka samma väg :) Vi traskade längs Årtsaviken och pratade både om det ena och det andra. Fick reda på att hon hade hoppat fallskärm, fattar inte hur jag lyckats missa det, och blev riktig, riktigt avundsjuk!

Visst ja, hade gymnastik med gamlingarna idag, eller ja, de som jag lyckades övertala :P Vi hade riktigt kul faktiskt :) Spelade lite musik och improviserade fram lite övningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar