lördag 5 juni 2010

Tillbaks!

Tjoho!

Jossan är tillbaks! Både i STHLM och med bloggandet.. Mitt mobila bredband (från 3, måste nämnas då det inte förtjänar nån sorts positiv reklam!) totalsuger och är inte ens i närheten att fungera.. Står bara och tickar utan att det händer nåt. Ska iväg till 3-butiken nu och försöka vara lite ond och se till att de fixar det :P

Igår tog systeryster studenten! Tyvärr kommer inga bilder förrän internat är fixat men då kommer en bildbomb väl värd att vänta på! Det var en lång dag.. Var uppe vid 5 och höll fan igång konstant till elva då jag somnade av ren utmattning :S Men det var en helt underbar dag! Och så underbara människor som var på plats! Otroligt kul att släkt från Dalarna hade åkt hela vägen till STHLM den här gången också =) Riktigt lyckat!

Har legat ute i solen och läst ett par timmar nu, härligt att läsa nåt annat än kurslitteratur, åhörarkopior och sammanfattningar ;-)

Ikväll blire en reunion med C och G, vi har inte setts tillsammans sen i augusti, katastrof! Men ikväll är det dags! Blir grillning hemma hos Challe =)

I eftermiddag blir det nog en sväng ner till Söder Märlarstrand och kika in lite marathon. Min ursprungstanke var att jag skulle testa på Army Fitness som de kör som prova på-träning idag i Tanto, men halsen säger tyvärr nej :(

Nä, nu ska jag sätta fart! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar