måndag 28 juni 2010

Sommar!


Andrea och jag på Koppan för en massa år sen, say no more!


Ojoj, idag har det varit sommar! Både gällande vädret och ledigheten! Var på väg ut i parken i förmiddags då jag fick ett sms från Andrea som var vid Långholmen och undrade om jag skulle joina - självklart! Låg där och hade det nice i "solen", var rätt mkt moln, inte såna här stora och tjocka som täcker solen totalt utan såna här tunna, irriterande. Åt en misslyckad lunch, pitabrödet gick i tusen bitar under min bok i väskan.. Men strax efter det kom solen tillbaks för att stanna! Blev bad också! Visste inte om det var ok med tatueringen men till slut vart det så olidligt varmt så jag var bara tvungen. Andrea föreslog att jag skulle gå i till magen och doppa ner huvudet i vattnet som en struts men jag besparade resten av badgästerna den synen ;-)

Andrea var tvungen och gå efter ett tag men jag stannade kvar ett par timmar till och bara njöt! Fick dock ett sms från henne lite senare om att jag hade en stor påse muffins att hämta ut gratis på hennes jobb om jag ville :) Så jag fick träffa henne en tredje gång på två dagar, snacka om att ta igen förlorad tid!



Ikväll blir det träning, spinning med Amad. Han har riktigt tuffa pass och det var längesen jag körde ett av hans pass. Han kör mest box och combat och sånt..



Och imorgon är det 2 veckor tills jag fyller år. 21. Jag skulle vart i Australien, där kan de fira 21-årsdagar ska gudarna veta :P

2 kommentarer:

  1. Haha jag läste bad som i engelska, istället för svenska :D Blev lite ändrad mening och jag fattade ingenting :D
    Den påsen kan du ju få hämta snart igen :P Typ på fredag ;) Kul att du fick ha gympa med dem! Vill höra om allt på FREDAG!!!!
    Puss S

    SvaraRadera
  2. haha, internationella du :P
    tror jag ska frysa in påsens innehåll och plocka fram till helgen :) fick 6 stycken så det lär iaf finnas 3 kvar till helgen efter att familjen vart framme :) snart ses vi!! puss!

    SvaraRadera