onsdag 2 juni 2010

SOMMARLOV!!!

Wohoo! Första året är avklarat, tentan är skriven och jag har sommarlov! Känns galet skönt och efterlängtat! =) Tentan gick ok, är helt säker på två delar, nästan hundra på en tredje och inte alls säker på den fjärde. Men jag lever på hoppet som ju ska vara det sista som överger människan =) Hur som tänker jag inte ägna en enda tanke till på tentan idag, nu ska sommaren firas in!

Nu håller jag på att städa lägenheten, kyl och frys är hyfsat tömda och rengjorda. Fixade avloppet i badrummet alldeles nyss, kan det kanske vara den vidrigaste hushållsuppgiften som finns?! Nu är det gjort iaf ;-)

Snart ska vi iväg till Sara för lite glass- och hejdåpartaj. Efter det blir det en prommis i solen innan vi ska samlas ett gäng från klassen för lite picknick i kvällssolen (förhoppningsvis!). Sen blir det en sista kväll med järngänget innan det blir en sista natts sömn i Luleå.

Ska bli väldigt kul att åka hem och få njuta i ett par veckor, träffa alla och jobba på nya jobbet men kan inte låta bli att tycka att det känns lite trist att åka härifrån :( Kommer sakna alla och kommar sakna hela lule-känslan men allt vad studentlivet innebär, jag älskar det! Men jag vet att sommaren kommer gå töntigt snabbt och snart är det mitten på augusti och dags för nolle-p! =) Men nu ska jag bara njuta av sommaren och allt vad den har att erbjuda!

Ni i STHLM - syns snart! Ni i Lule - saknar er redan!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Kommer sakna dig tokmycket toka!

    SvaraRadera
  2. Kommer också sakna dig tokmkt toka! Men vi ses ju om en halvtimma och då ska vi pressa ut det sista ur den lilla tiden vi har kvar här uppe :P

    SvaraRadera