onsdag 9 juni 2010

Tatueringstajm!

Japp, nu är det spikat och klart! Nästa onsdag lägger jag mig under nålen, kommer bli grymt! Jag vet att långt ifrån alla tycker om att jag ska gadda mig och det respekterar jag på samma sätt som jag hoppas att ni ändå kan respektera att jag gör det. Det här är ingenting jag kom på bara igår sådär, det är något jag funderat på otroligt lång tid och verkligen tänkt igenom. Jag gör det på en salong som verkar grym, med en tatuerare som verkar grymmare och en vilja som är grymmast. Har längtat efter det här så sjukt lång tid så det känns otroligt skönt att det är bokat nu! =) Ni får se den om en vecka :)

Och så lite mera glatt bara för att jag är så glad för tillfället; fick ett fint litet g på psykiatridelen på tentan vilket innebär att den delen läggs åt sidan förmodligen för all framtid samt att jag slipper tenta om den under nolle-p. Nu väntar jag bara på svar ang neuropsykologin.. :S Psykiatrin kände jag mig hyfsat säker på men den här lilla jäkeln är mer osäker :S

Nu ska jag slappa ett par timmar och njuta av min lediga dag.. Ikväll blire dansstep med Robert! Hoppas bara att jag mår lite bättre tills dess, har inte vart 100%-igt hittills idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar