torsdag 17 juni 2010

Reunion med mor Inge

Nyss hemkommen från en återförening med älskade mor Inge :) Vi drog till Medis och satte oss öpå en uteservering och tog ett varsitt glas rosé, det har planerats länge :) Ååh, alltid lika underbart att träffa mor Inge, alltid lika mkt skratt, och alltid lika mkt tjatter :)Det snackades skvaller, plugg, inredning (vuxenpoäng ni vet :P), sport, ja, alles...

Vi kom även överens om att vi ska ses regelbundet i sommar, det SKA det bara bli! Punkt! Sen att vi båda två typ alltid har sjuhundra bollar i luften hela tiden, nja, det kan vi kanske försöka se förbi :) Planering is tha shit!

Allting går bra med tatueringen, fortfarande rejält ömt dock :S Får se hur det går på jobbet imorn.. Jobbigt är dock att den sitter så jag inte kommer åt att tvätta och smörja in den på egen hand så jag får hjälp av mor min som är allt annat än positivt inställd till gaddningar. Dock tror jag att hon inser att den kommer bli rejält mkt fulare om det blir nån infektion så hon är nog rätt fine med att hjälpa mig de här två veckorna :)

Nä, nu ska jag sova :) Känner mig härligt smålullig (det var ett stooort glas vin och jag har legat ute i solen hela dan) så jag kommer nog slockna ganska gott :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar