lördag 12 juni 2010

Annorlunda tidsfördriv

Tjo!

Jossan har en ledig helg! Min arbetsgivare låg på sjukhus så hon kunde inte sätta in pass i helgen till mig, får se hur det blir i veckan. Lyckades tajma ledigheten väldigt kasst med vädret.. :( Inte en solstråle så långt ögat kan nå. Eller ja, jag finns ju, men förutom mig då :P

Ska iväg med pappsen för lite golf. Ja, ni läste rätt, Jossan ska golfa. Dra på trissor! Det får tillsammans med en promenix senare i eftermiddag stå för dagens träning, känner av rumpa och vader rejält från igår. Jag klagar inte, skönaste känslan som finns, men trist när man hade velat köra Glenns 90-minutare idag.. :( Får bli nästa vecka!

Nä, nu ska jag packa ihop mig och hitta klubborna, de lär stå långt in i nåt förråd, rejält dammiga. Det här kan bli spännande, kanske kameran ska få följa med till och med? :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar