måndag 7 juni 2010

Kass träning

Kvällsträning är inte riktigt min grej, iaf inte vad gäller gym.. Drog dit och körde mellan 21 och 22 nu ikväll och det var ingen höjdare.. Trögt och tungt gällande det mesta, förutom triceps vilket kanske inte är den muskelgruppen jag vill glänsa allra mest i.. :S

Dock hittade jag min gamla kärlek, bosubollen! Den har vart saknad uppe i Lule men nu är vi återförenade för 10 veckor :)

Nu blire sova, imorn väntar inskolning 13-21.. Sommar"lov" var det ja.. Känner redan att den här sommarn kommer bli tyngre än plugg uppe i Lule. Men den enda skillnaden att jag faktiskt får betalt för att slita nu. För ja, slita, det kommer jag göra.. :S Missar Willes klass imorn men på onsdag då smäller det! Velar mellan Roberts och Igetofts klasser men det lutar mot den förstnämndes. Den är på hemmaplan också vilket gör att det väger över lite mer :)

Nä, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar