söndag 6 juni 2010

Sommarboende kirrat

Tjoho!
Hoppas alla mår bra i solen, det gör jag =)

Var ute hos farmor i Hagis i morse och fick nycklar till hennes radhus, tillgång till hennes cykel (tantcykel!) samt klara instruktioner om skötsel av blommor och post. Undrar om lilla farmor vet vad hon ger sig in på när hon överlåter blommorna till mig och dessutom litar på mig? Jag får se hur mkt jag kommer bo där, blir nån kvarts längre väg till jobbet men tycker det är skönt att veta om att chansen finns att bo där om jag känner att jag behöver bo lite ensam. Man har blivit lite bortskämd med egen lägenhet =)

Imorgon ska jag ut till sommarjobbet och förhoppningsvis få mitt jobbschema, är jobbigt att inte ha nån aning om vilka veckor och tider man ska jobba. Ska förbi 3-butiken igen och förhoppningsvid få mitt mobila bredband kirrat. Den stackars 3-försäljaren jag gick till senast fick veta att han levde men han kunde tydligen inte göra nåt åt det för det var lördag (?!).. Suck!

Puss!

1 kommentar:

  1. Najs med lägenheten! Lycka till på jobbet i morgon :D :D :D Puss!

    SvaraRadera