tisdag 15 juni 2010

Läskigt...

Var på Eriksdalsbadet i morse och simmade lite grann och när jag kom hem skulle jag fixa lite lunch. Helt plötsligt hugger det till i njurtrakten på mig. Och då menar jag inte att det drog lite grann, det tokhögg verkligen! Jag skrek som en galning så grannarna måste ju funderat på om nån blev mördad i vår lägenhet.. Och jag brukar ändå kunna ta smärta ganska bra och kunna bita ihop men det här va nog den värsta smärta jag nånsin varit med om... :S La mig på vardagsrumsgolvet och bara rullade runt och försökte hitta nåt sätt att ligga på så det skulle sluta.. Fy fan säger jag! Nu har det allra värsta släppt och nu drar det bara lite grann...

Är ledig idag igen och börjar faktiskt kunna njuta av det :) Ska fixa lite middag till familjen, hinna läsa igenom lite anatomipapper och kolla fotboll :) Ikväll blir det dansklass igen, man får passa på medan man är i STHLM, stört stor skillnad på dem här och dem i Lule. Ikväll blir det nog Magdalenas dansaerobics, känner att den måste testas med tanke på hur annorlunda och nytänkande hennes dansstep var i fredags!

Och Roberts dansstep igår! Holy smokes! Jag saknar ord om jag ska vara helt ärlig! Den killen kan sin grej! När man under ett träningspass kollar på klockan först efter 45 min, då vet man att det är ett bra pass! Rolig koreografi, bra musik, hög puls och energi, busvisslingar, skratt, gaaah! Kan det bli bättre? =) Det var hans sista måndagsklass kanske för alltid så det var en härlig avslutning under stretchen med mycket skratt och skämt, underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar