onsdag 23 juni 2010

Lite välförtjänt ledighet


6 dagar arbete - check! :) Nu har jag en mkt, mkt välförtjänt och välbehövlig ledig dag imorgon innan det drar igång igen, 27 timmars jobb i helgen... Morgondagen ska spenderas ute i parken med picknick, musik och en bra bok, basta!

Var en jobbig dag idag iom att jag jobbade dag (går det att skriva den meningen på ett mer välformulerat sätt? :P). Dessutom blev det bråk mellan folk i personalen under vårt uppföljningsmöte.. En smågrej som bara blev alldeles för uppförstorat.. pallar inte sån sandlådenivå så jag svarade med att bara gå därifrån vilket inte var jättepoppis då det faktiskt var ett möte.. Men jag kände att jag lika gärna kunde göra lite nytta ist för att sitta kvar och lyssna på skitsnack..

Körde första träningspasset sen tatueringen, en dansklass med Igetoft, och det kändes lite småskumt i början, var rädd för att ta ut rörelserna då jag tyckte det drog.. Men efter ett tag insåg jag att jag inbillade mig och då körde jag bara på :)

Nu ska jag bänka mig framför fotbollen och efter det So You Think You Can Dance :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar