måndag 28 juni 2010

Now we're talking!







Vilket jävla pass! Rent mord! Och jag gillar't! Mucho mucho! Efter uppvärmning väntade 20 (!) min backe följt av 20 min ren intervallträning i olika kombinationer. Stört kul upplägg!

Efter träningen åkte jag direkt till Hagis och fixade farmors post och blommor. Stannade till i den helt underbara frukt- och grönsaksbutiken där och spontanshoppade. Eller ja, jag tänkte på väg till farmors hus att jag skulle stanna där på väg från farmors hus så inte helt spontant då :P Det blev shoppat massor! 4 mangos, 2 honungsmeloner, en stor ananas och 2 knippe sparris. Mums! Det är så man ska handla frukt och grönt!

Nu kollar jag Brasilien-Chile. Jag undrar just hur många chilenare det bor på Söder egentligen. Varje gång Chile spelar är det ett jäkla hålligång ute på Söders gator. Det är mängder med folk, flaggor, sånger och trummor. Underbart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar