måndag 21 juni 2010

Det saknades bara det..

Kom hem efter en total jävla mördardag på jobbet och kollade in studentportalen och fick se att jag hade fått ett fint litet U på neuropsykologin. Kul. Absolut ingen högoddsare men jag levde verkligen på hoppet och trodde att det skulle ha kunnat gå. Men nix. Så det blir att omtentaplugga med Jeppe under Dirty Dancing! Dock jäkligt glad att omtentan ligger morgonen efter det och inte morgonen efter utomhusphaesten, då hade jag kapitulerat redan innan ;-)

Jobbet var som sagt var crazy! Hade velat ha en stegräknare på mig för är ganska säker på att jag sprungit minst ett marathon idag :S Stört mkt jobbigare att jobba dag än kväll.. Många oroliga gamlingar, mkt larmande, mkt tvätt, mkt förflyttningar, mkt mat, mkt disk.. ja, ni förstår.

Nu ska jag lägga mig i tv-soffan och kolla fotboll ikväll. Eller rättare sagt, jag ska lägga mig i soffan och somna redan innan fotbollen börjar :P Imorgon börjar jag först 15 så det blir en sovmorgon om kroppen fattar att den ska sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar