tisdag 29 juni 2010

Nödvändigt

Bokade precis en sjukgymnasttid till imorgon och den kommer lämpligt. Min rygg gör förbannat ont inte bara när jag jobbar eller tränar utan även när jag bara sitter still.. :( Så ska dit och förmodligen få nåt utknakat och så få lite ström på det. Ska försöka få iaf en tid i veckan, gärna två. Lika bra att passa på nu när man har frikort ;-)

Idag blir det jobb 15-20, soft! Lite få timmar med tanke på att jag åker 2 1/2 timme varje gång jag jobbar, men det är lagom antal timmar idag ;-)

Innan dess blir det långprommis och så ett par timmar med en bra bok i solen :)

Ha en grym tisdag! Det ska jag ha! =)

3 kommentarer:

  1. Hmm, men jossan är det konstigt att du har ont i ryggen när du inte tränar det du ska?! Bättring! Det kommer ju inte hjälpa med ström om du inte tränar...
    Men hoppas att du måt bättre i den snart ändå!
    Love you!
    Puss S

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tänker inte ursäkta mig på jobbet en gång varannan timme med att "ursäkta, jag ska bara lägga mig platt på mage som en strandad blåval och göra mina ryggresningar 3*10 reps medan ni jobbar" :P it won't happen! kanske i höst! :P

    SvaraRadera
  3. Haha har du gjort dem när du varit ledig då?
    Du är ju gör go ;)

    SvaraRadera