tisdag 29 juni 2010

Soft dag!

Började dagen med en prommis med syster. Hon glömde sitt busskort så hon traskade till jobbet istället och jag hakade på och fortsatte en sväng längs vattnet efter att hon svängt av :)

När jag kom hem fixade jag iordning lite lunch som jag tog med till E-badet. Hade ett par härliga avslappnande timmar med sol och bad. Har börjat kunna släppa stressen jag haft senaste tiden, tror det är för att jobbet börjar funka bättre, känns riktigt skönt!

Jobbet idag gick töntigt snabbt och smidigt, jobbade en våning ner (kommer nog vara där mina resterande pass den här sommaren) och jobbade med Ahlam, grym tjej! Allt blir så mkt lättare när man jobbar med någon som förklarar vad som ska göras, visar och berättar. Jag behöver ofta inte se saker mer än en gång innan jag själv kan göra samma sak nästa gång.

Snart kommer Lulebubblan till kungliga hufvudstaden! Jeppe rullar in på fredag kväll, Lisa lördag lunch och Coach lördag kväll :) Reunion it is!! :D

Imorgon väntar sjukgymnast, toktungt gymmande (gaddningen läkt och nu jävlar kör vi!) och jobb kväll :)

1 kommentar: