lördag 12 juni 2010

Fan va gött!!

Inte fasiken slutade det vid golf, gav mig fan på att köra 90-minutarn och är ruggigt glad nu i efterhand att jag gjorde det! Det var ett intervallbaserat pass med 30-sekundare, 90-sekunders tempokörningar, 15-sekunders spurtar i backe och så avslutades det brutalt med 4-minuters tempokörningar. Var redan innan lite illamående bara av tanken på passet och med två 4-minutare kvar var det fan nära att jag behövde gå ut.. Huva! Men jag bet ihop och lät hakan peka uppåt och fasiken vilken känsla när den sista intervallen var slut!! :) Glenn är den stört bra instruktör som alltid lyckas pressa ut det sista lilla ur en!

Nu har vi precis käkat middag här hemma, oxfilé för andra kvällen i rad tack vare en kommunikationsmiss mellan päronen, tack och bock för det! Nu ska jag packa ihop lite grejer och dra ut till Hagis och farmors radhus. Får se hur länge jag blir kvar, beror lite på om jag får jobbtider eller inte. Böcker följer med och jag ska ha lugn och ro och sommarlov. Känner mig mer stressad nu än under nolle-p vilket är ett tydligt tecken på att jag måste börja lyssna på min kropp lite mer. Sover kasst och är bara trött och seg.. Skittrist men sant.

Imorgon ska jag kolla på kameror. Är jäkligt sugen på att köpa en monsterkamera, en riktig systemis, just nu är det en Nikon D3000 som står högst upp på listan.. Väntar fortfarande på besked för om jag kommer in på fotokursen i höst eller inte. Om jag gör det blir det ny kamera, punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar